10.1.11

ama ders çalışacaktım?

Şubat tatili gelse bence herkes mutlu olur. Daha bir tek sınava bile girmeden tatile girmek herkesin hayali değil midir zaten?
Paramız çok olsun, Starbucks'ta her gün kahve içelim mesela. Ya da Gloria'da.
Annem bana dışardan yeme yasağı koydu, gerekçesi: dışardan yiyince geç uyanıyormuşum. Böyle bir saçmalık olmaz olsun diyorum.
Ve yine annem az önce ilk kez izlediğim bir Pokemon bölümüne bunu bin kere izlemedin mi dedi, bambaşka bir anime ile karıştırması da cabası. Zaten 8 sezonluk Gilmore Girls de annem için birbirinin aynıydı. Chuck'a nasıl laf etmedi, bilemiyorum. Asıl birbirinin aynı olan bölümlere sahip dizi Bergüzâr Korel'in Bitmeyen Şarkı'sı. O dizi hakikaten bitmek bilmediği gibi bir de kusturacak kadar kopya bölümlere sahip. Diyaloglar o kadar aynı ki kıyafetler ve çevre değişmese aynı sahneyi bir daha izlediğimi sanabilirim. Ama Pokemon öyle değil. Hatta favorim Avatar-kimse sevmese de.
Bu yıl hem bitse hem de bitmese.
Aslında ben Şubat tatilini o kadar çok seviyorum ki keşke hep Şubat tatili olsa. Yaz tatili gibi bunaltıcı sıcaklar, ne olacağını bilmediğin beklemeler filan yok.
Ve bu kızlara kulak veriyorum mütemadiyen, çünkü tenizmiz esmer ruhumuz sarışın diyesim geldi, oysaki alakasız:
http://lacemesh.blogspot.com/
Öf gideyim de ders çalışayım derken resmen elektrik kesildi. Yok böyle dans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder