12.1.11

such a perfect day

  • nerde lou reed'in bahsettiği perfect day nerde? yok öyle bir day.
  • bence bugün kütüphaneyi kapatırım. üstelik de hiçbir şey yapmadım. ne güzel.
  • kaç vakit oldu ben kendimi böyle aşağılarda bir yerlerde hissetmeyeli.
  • bazı günler gerçekten yaşamak istemiyorum.
  • tainspotting de olmasa, ne dinlerdim ben?
  • bence artık kavga etmeyelim. gerçekten. kendimi hasta gibi hissediyorum.
  • menstüral silkusumda sorunlar olmasa olmaz mıydı bir de üstüne?
  • bu insan vücudu ne sikim bir şey mına koyayım.
  • üç gün oldu hani? canım sıkılıyor artık, tepem atıyor ve korkuyorum.
  • haytımda ilk defa soslu döneri bitirdim. çünkü kurye getirdi ve 10 lira verdim, sike sike yedim. güzelmiş aslında.
  • bugün de böyle.
  • tarde.
  • kus.
  • öl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder