18.10.11

bize bir nörolog gerek!

evlisin sen de, herkes gibi ve herkes kadar. ama belki biraz daha az. o zaman sorulması gereken sorular var ama bana ne.
bugünkü hoca da bence antakyalıydı. ceketinden anladım.
kafamda bir şarkı var, bence kurt cobain'in. ama olmayabilir de. o yüzden tek tek tüm kurt cobain şarkılarını dinliyorum iki gecedir.
yıllar sonra dershaneye gidip ergen muamelesi görmek tuhaf geldi.
bir kelimenin kulağa anlamsız gelmesi için kaç kez yinelenmesi gerekir? ya da çok kez tekrarlanan bir sözcük neden manasını yitiriverir?
şu hayatta ağzına bir kez olsun sigara koymuş hiçbir insanın bana laf etmeye hakkı yok. çok sinirleniyorum.
insanların birbirini özlemesi ne tuhaf şey. ufak bir beyin hasarıyla duyguların hepsini yok etmek mümkün aslında. ama bölgeyi iyi tespit etmek lazım.
gözüm kol bileklerime takılıyor da, incecikler. tut-masam kırılmıyorlar!
insanlardan aldığım onlarca film var. bir de film listem. ama izlemiyorum.
yakın'da bir çocuk var, boş vakitlerimde kendisiyle beyin evliliği yapmak istediğim; bence bütün yakın'ı okumuş çünkü!
internet icad oldu zamanda kayıp. acaba tanpınar saatleri nasıl ayarlardı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder