21.11.11

2011 yılı verimsiz geçti.

Bu sene nedense pek yazmadım mı yazamadım mı artık keyfiyetle hayat şartları arasında sıkıştığım bir cümledeyim. Neler yaptım dersen bir çok şey ve hiçbir şey. Hep böyle bir tezatlık, bir zıtlık. Çok ağladım çok güldüm bilmem ne. Ama astroloji, yanıldın bebeyim! Hani 2011 koçlar için müthiş süper bir yıldı? Hani? İşsiz mezun evde oturuyor oluşumu "müthiş" olarak mı adlandırmalıyız? Henüz sakat kalmadığıma, uyuşturucu bağımlısı filan olmadığıma mı şükredince harikalığını keşfedeceğim aslında? De bakalım astroloji? Hem sana ayrı gıcığım, ne o loji eki alla sen? Elaleme astroloji astronomi farkı anlatmaktan helak oldum! Rezzan Kiraz astrolog, adını hiç duymadığın insanlar da astronom filan diye saçmalıyorum.
Belki de blogların modası geçmiştir. Olamaz mı?
Ben şimdi merakla Aralık ayı Cosmopolitan dergisini bekliyorum. Bakarsın bu yıl tuttururlar?
Amma giydirdim ayaküstü ha.
Velhasıl, 2011, daha bitmedin ama seni sevmedim süt oğlan. Ne suçun var ben de bilmiyorum. Fatmagül biliyor muydu? Vedat Türkali'ye sormak lazım gelir.
İşte böyle. Geçen gün de 12 Kızgın Adam filmini izledim. Önce 1, sonra 3, en son da 2.parçayı izlemiş olmam ayrı bir konu olmakla beraber -bazen baya safım- güzel filmdi.
Tabi artık benim film zevkimi beğenen insan var mı yok mu bilmiyorum. Zaten alana hakim değilim böyle film zevki lafı gereksiz afili geldi gözüme.
Öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder