7.11.11

film

dün tv'de incir reçeli vardı. ince hastalığa kapılan filiz akın filmini izleyen anneannelerimiz ağlarlarmış ya, şimdi bize fena halde komik geliyor bu vaziyet, bence bu filmin de hiçbir farkı yoktu. bir de 45'lik tanıtım filmleri vardır. mavi boncuk filan gibi. ikisini topla, modernleştir incir reçeli olsun. bir de hüngür hüngür ağlayan erkek pek nahoş. son olarak da abuk sabuk yerlerde reklam girilmesi ve her türlü tütün ile çıplaklığın sansürlenmesi filmin etkisinden iyice kırpmış olmalı. ama yazmak üstüne söyledikleri hoştu. ilaveten "bir aytaç ağırlar filmi" yazmasalar idi internet sitesine keşke, sanki bir kubrick filmi. neyse, yapan yapmış, baya da yankı uyandırdı. ıssız adam severlere hitab edeceğini düşünüyorum. bu arada ıssız adam film çıkışında birbirine "aaa ıssız adaaaam! yani hem adam hem de ada kızın adııııı. benim ada'mmmm." diyenler geldi aklıma. ne büyük insanlar onlar. aynı kaybedenler kulübü izleyip her şeye standart diyen liseli gençler gibi. son olarak bu incir reçeli filminin incir reçeli satışlarına katkısı olmuş mudur? neyse sonu gelmedi. burda bitirelim. bunlar güzel filmler, ancak abartmanın manası yok diyorum özet olarak.


bu nedir? kaybedenler kulübü'nden bir sahne ararken bunu buldum... bazen hayat kelimelerle ifade edilemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder