24.6.10

bir not ortalamasının hüzünlü maceraları

bugün rüyamda sevgilim bana ana kuzusu temalı kartlar gönderiyordu, ama internetten.

ve doğum günümü bir tek melda (yazlık komşumuzun kızı) kutluyordu mutfaktan bile doğum günü kartı çıkıyordu-ama ilkokul 1.sınıf çocuğu yapmış gibiydi her biri-ve gülşah da "çok uyduruk!" diye aşağlarken ben mutluluktan ağlıyordum.

işte böyle kıçımın açıkta kaldığını besbelli ortaya koyan bin bir rüya görüyorum her gece. çok tuhaf diy mi?

gelelim gerçek dünyaya-ki keşke rüyalar gerçek olsa da bu bir kabus olsa dedim mi? dedim.

hayatımın en kötü ortalamasını yaptım sanrım. işte notlar:

342 ADLİ PSİKOLOJİ CB Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

217 SOSYAL PSİKOLOJİYE GİRİŞ-II DD Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

321 PSİKOMETRİ-II CC Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

322 FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ-II FD Başarısız S 2 0 0 2,0 2009 2

323 YETİŞKİN PSİKOPATOLOJİSİ CB Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

325 PERSONEL PSİKOLOJİSİ CB Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

326 BİLİŞSEL PSİKOLOJİ CB Başarılı S 3 0 0 3,0 2009 2

vallahi ben bu kadar CB alan adam görmedim. üstelik de en yüksek notu CB olan hiç görmedim, büyük başarı. sınıfı kıl payı geçtim. yine de agno(yani gpa)=2,52. meğer 2,65leri görmüşüm birinci ve ikinci sınıfta hatta üçüncü sınıfta. bir dönemim iyi gelse diğeri rezil geçmeden edemiyor. ve sosyal psikolojiyi de DC'den DD'ye düşürdüğüm de ayrı bir gerçek. acaba DC'yi mi yoksa DD'yi mi sayıyorlar? merak etmiyor değilim.

daha da formasyon almalıyım. ama nuri hoca ile kavga etmek filan lazım önce. hayat zor.

bu yazıdan çıkarmam gereken dersler:

1. an itibariyele, eğer 2,50'nin altında ortalaman olursa yüksek lisansa başvuramıyorsun bile sevgili pınar, bu açıdan önümüzdeki iki dönemde en az CB almalısın, en çok değil.

2. hatırla bir falcı ne demişti? "özel hayatına ayıracağın zamanı derslerine ayırsan çok başarılısın aslında." ve falcıya eklemek istediklerim: hatta öyle ki, derslerine ayırdığın zaman kadar bir dilimi sevgiline ayırsaydın değil 4,00 üstünden 2,52 almak, on kere terk edilirdin. bu da bir gerçek.

3. sandığın kadar başarısız değilmişsin geçmiş yıllarda. kendinden ne istiyorsun, bu ne aşağılama? okuldan en nefret ettiğin dönemde en yüksek ortalamayı tutturmuş olman nasıl bir saçmalıktır?

4. boş vakitlerinde tavla oynmaktan, fal bakıp baktırmaktan, geyik muhabbeti etmekten alıkoy artık kendini. yorucusun.

5. uyurken kıçını kapat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder