11.1.12

habibo

hayatta kimseyi üzmeden yaşa bakalım. hadi.
ve üzülme. ama hiç.
yok böyle şeyler.
ben mektuplara yazılanları unutuyorum, mektup yazanlar beni unutuyorlar. yaşamda bir unutmacadır sürgit.
insanın el yazısı sevdiklerinin el yazısına benziyor. bence böyle. en azından benim için böyle.
Sezen Aksu - Yeter
etrafta karışık bir çok şey, içinden işe yarayanları çıkarıyorsun, sonra artık onlar da işe yaramıyorlar.
bir insana, senle konuşunca işlerimi yapamıyorum, dememek gerekir. doğrudan doğruya zaman kaybısın anlamı içerir ki çok kırıcıdır.
geceleri otobüs yolculukları camdan akan ışıkların büyüsüyle kaplıdır. ama gecelerden korkarım yine de.
yazı pek sevmem ama şu anda yaz olsun istiyorum.
bazen işe filan girmeyip, evlenmeyip, ailemle yaşamak istiyorum. ama onlar ölürse ne yapacağımı bilemiyorum akabinde.
hala elektrocution'ın your life is a joke adlı parçasını paylaşmak istiyorum. hala yok. gerçi bir günde gökten inmeyecekti zaten. beklentileri makul seviyede tutmalı.
sıkıldım ve sıkılmadım. dışarı çıkmaktan hiç keyif almıyorum artık. annemin aramasına gerek kalmıyor. dönüveriyorum eve.
bö.
okuldan insanlar kck'dan tutuklanmışlar. kızı tanıyorum. tanımasam da fark etmezdi. ne ilgisi var?

4 yorum:

  1. Bende bulamadım şarkıyı, garip geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok çünkü :)
      http://musicovery.com/index.php?link
      bunların içinde ama uğraşırım dersen :)

      Sil
    2. Oradan da baktım ama bulamadım. Sadece face ve twit için paylaşım koymuşlar. Blog için neden yapmamışlar enteresan geldi o da :/

      Sil
  2. tamamdırrrr, musicovery'deki favorilerimden rock kısmını dinlerken bulabilirsin. senin vesilenle bloga musicovery de eklemiş oldum :)

    YanıtlaSil