14.12.11

Sylvia Plath - yine.

Bir blog gördüm ve hayatım değişti.
http://chaossaintt.blogspot.com budur.
İnsanın hayatı boyunca ısrarla aradığı bazı kitaplar var ki bulamaz. İşte benim de öyle kitaplarım var. Birini buldum! Acaba gelir mi diye de bekleyeceğim, bakalım.
Kitabın adı da: Kırmızı Kahverengi Defter, Nilgün Marmara'nın.
Daktiloya Çekilmiş Şiirler'i bulmak ne denli kolaysa, Kırmızı Kahverengi Defter'i bulmak da o kadar zor. Ve gördüğüm odur ki, bloglar muhteşem yardımcılar.
Ben bir başka kitabı daha arıyorum. Belki şansım yaver gider diye umuyorum.
Evet Sylvia Plath'ın bir kitabı. Sırça Fanus'u okuduğumda çok ama çok etkilenmiştim. Neden bilmiyorum, sevdiğim hemen hemen bütün yazarlar intihar etmiş olanlar.
Tezer Özlü de bence intihar etmişti, Ferit Edgü ile mektuplaşmaları da çıkınca emin oldum. İntiharın bir başka türü de tedaviyi reddetmedir, pasif intihar yani.
Ölüler diyarında yaptığımız yolculuktan sonra kitabın künyesini vermek gerek:
Sylvia Plath - Johnny Panik ve Rüyaların Kutsal Kitabı - Altıkırkbeş Yayınları
Elinde olan varsa bir fotokopisini yollar mı?

1 yorum:

  1. Bu akşam Şenol'la yüksek ihtimal görüşeceğiz, kitabı soracağımdan emin olabilirsin. Birazdan mail de gönderirim. Bakalım ne diyecek :)
    Nilgün Marmara için endişen olmasın. Emin ol çok yakında sana ve diğer arayanlara ulaşmış olacak. Zaten scan etme nedenim bu, isteyen herkese gönderebilmek. Blog'uma scan edilmiş halini eklemek isterim ancak yayın hakkı vs vs sorun olur mu onu da araştırıp bakacağım. Haberleri mail üzerinden dönerim sana :)

    YanıtlaSil