2.12.09

soracakların bitti, cevaplarını aldın mı? almışsın belli. iyi herhangi bir şey dilemeksizin hırçınca gelip hırçınca sustuğuna göre öyle olmalı. "uydurmak", "saçma sapan", "lafını yapmak". sen sanırım bekliyorsun ki kırıp dökeyim, laf sokayım, kızayım, kötü olsun niyetim. öyle bildin çünkü. ben sadece gülümseyip geçiyorum oysaki. kırık, üzgün, senin böyle olduğunu kabul etmiş bir şekilde gülümsüyorum sadece. ama sırf sen değilsin. üstü kapalı hakaretler de yiyorum, fena halde dalga geçenler de, aşağlayanlar da oluyor. onlara da gülümsüyorum. ileride içime de oturmayacaklar. peri'nin değimi ile casper olacağım. üstelik hangi sebeple böyle davrandığınız da umrumda değil. parçalayın, bölün, yerin dibine sokun, hatta öldürün. daha ne yapabilirsiniz ki? daha kaça ayrılabilir bir insan? daha ne kadar derine iner bu laflar? ölümden öte köy mü var? öyle veya böyle yaşıyorum işte. yaşamaktan haz duymadığımı bilirsin zaten.
sana demedim git filan, kendin gittin. tutamam. dilediğin sıfatla dönebilirsin, ama döneceğini sanmam. insan sevmediği yerlerde gezmez. yani ben elmayı seviyorum diye elma da beni sevecek değildir. istersem kızayım, ama durum böyle ise neden kızayım, ne için yorayım kendimi? bu böyle diyorsan o öyledir. inanmıyorum elbet söylediklerine. ama çok güzel -mış gibi yapabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder