21.9.09

ne sen sor ne ben söyleyeyim

her seferinde bir şeylere kızdırmak zorundalar mı insanı? hayır, derdiniz ne anlamıyorum ki? şimdi de last fm'e girmek yasakmış. girmek isteyen yolunu bulamazmışcasına... alanlarımı daraltmasalar diyorum ama, yok illaki daralacak. acaba blogları da kapatırlar mı yakında? myspacelere oldu ya...
neyse, kızdım ben yine, ama kim bilecek kim görecek tabii...
geçenlerde yine kızmıştım başka şeylere, üzülmüştüm de biraz, okul açılmamış, kampüsün içinde turluyorum, pek kimse de yok. konserlerin verildiği alana gittim, sağ sol çimen! yürümeyi sever misiniz çimenlerde? ben bayılrım. neyse, ayakkabılarımı çıkardım, elime aldım yürüyorum. ayaklarımın altını gıdıklıyor çimenler, geçti kızgınlığım. yan taraftaki köşde oturan iki çocuk, (aslında 20 yaşın üstündeki erkeklerdi onlar), karşı köşede de orta yaşlarda bir çift, ben de oturdum uykusuz okuyorum. derken bir baktım 5 kişi de ayakkabısız! çiftin dişi olanı gelip: "senden gördük biz de çıkardık, ne güzelmiş!" dedi. çocuklar bir şey demedi, kendi aralarında takıldılar, keşke deselerdi, ben de demedim gerçi, neyse.
ama güzeldir. bazen kızmak da güzelmiş demek ki, pat diye kampüste oturan 4 kişinin ayakları çimen gördü! daha n'olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder