23.9.09

vazgeçtim dünyadan

bu şarkının "oha lan yaşıyorum aq!" dedirtmesi a-acaip bir durum olsa da, bugün eve gelirken böyle oldu. sözleri esgeçip müziğe takılınca pek de vazgeçesi yokmuş gibi geliyor şebnem ferah'ın da zaten, iyice bir dinleyin bakın. bırak kadının olayım şarkısının müziğiyle vazgeçtim dünyadan'ın sözlerini birleştirirseniz ama intihara kadar yolu var. demek ki neymiş, her şey bir denge içindeymiş...
bugün de okulum açıldı, heyo! ilkokullar bile yarın ama biz ege üniversitesi olarak bugünü uygun görmüşüz. işin garibi, öğrenci çok, hoca yok.-insan tam tersini bekliyor. vehasıl, iki yıldır aynı sınıfta okuyup 5 dakkalık zorunlu muhabbetler dışında diyaloğa girmediğim insanlarla oturdum, küçük parka gidip batak oynadım. salaklıkmış efendim bunca zaman gitmemek, bunu fark ettim. zira "insanları rahatsız edeceğim, evet evet, kesin rahatsız edeceğim." hissiyle dolup taşıp kimsenin yanına uğramadığımdan süper geniş bir çevrem olmadı hiç. onlar da beni kimseye yanaşmayan kendini beğenmiş kız olarak ilan ederdi, karşılıklı önyargı ne fena şeymiş!
insanoğlu gelmiş galiba izmir'e, emin olamadımsa da öyle bir çıkarsamada bulundum. ablası da vaşinktın'da geziyormuş. nerden mi bildim? ablasının iş arkadaşıyla oturup bir güzel kahve içtim!
oh la la! buyur bakalım ben böyle biri miydim? yok alakası yok. n'olduk anlamadım olduk bir şeyler, kısmet...
ha bir de güneşe allerjim olduğunu keşfettim! onur'la bir şey daha paylaşmak! daha güzel bir şeyi paylaşmak isterdim ama bu da olur ...
datt'a teşekkür, ilayda'ya da teşekkür anasını satiyim.
ha 3 gün sonra bu hisleri paylaşacak mıyım bunu bilmek güçtür. muhtemelen alakası olmaz küfrederim bu yazıya ama... ama işte ne bileyim. zaten "sevgili günlük" diye başlasam daha uygun olurmuş. dedim ama, blog tutuyorum artık diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder