22.5.13

seni kandırmak hep kolay

yine o muhteşem hikayelerle doluydu.
zaten hep öyledir.
mesela salinger çişini içiyormuş diye bir söylenti var. yani olacak iş değil.
bazen elimden sırça sürahiler bırakıveresim geliyor. hem de yattığım yerden. sonra kim temizleyecek diye vazgeçiyorum.
"kadınlar birbirlerine her şeyi anlatırlar"mış. hadi ya? hangi kadınlar onlar? ben de tanışmak istiyorum.
sevgili insan, ben seni kızdırmak istememiştim. vallahi bak. sadece çok uykum vardı. bir de, bir de. saçma bahanelerim.
önce atatürk'ten bahsedip sonra enginar yemek değişik bir fantezi ürünü. özellikle ilk kez enginar yenecekse.
sonra gidip sanırsın ki her kadına evlenme teklifi ediyor. sonra gidip sanırsın ki herkesle öyle uyuyor. sonra gidip sanırsın ki kim olursa olsun ama birisi olsun istiyor. birden durup emin olursun ki bunların hepsi yalnızlık. başka da bir şey değil. bir de oturup ağlasak mıydı? sahi ağlamak oturmakla mı anılır olmuş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder