15.3.10

ama sen varsın

de ki çok aşıksın.
de ki öylesine bir aşk, ağlamadan yapamıyorsun düşününce.
de ki kalbine sığmıyor, taşıp yerlere akıyor da sürekli, herkes biliyor bakıp bıraktığın izlere o yollardan geçeni.
de ki dünyanın tüm çelişkileridir seni ortadan ikiye bölen.
de ki bir iç geçiriş kadar kısadır aslında ömrü karnındaki kel(b)ebeğin.
belki kimselere tahammülüm kalmadı benim. belki de kimsenin bana yok aslında. ne bileyim? formaliteler dünyasında mıyız? öyleyiz.
bir gidiş ve bir susuş; hepsi bu kadar!
ben aslında sana ardı arkası kesilmeyen mektuplar yazardım, her gün, dünyanın hangi ucu olduğu da fark etmezdi hiç. sen de okuma yazma biliyorsun ya, yazardın belki? ama yazmazsın biliyorum, ben de inanmadım işte ettiğim lafa, bakma.
sanki her şey bitmişcesine, değil mi?
alışmaya çalışmak diye bir şey yokmuş. yalın öyle demiş.
dayanmak zormuş meğer, sonu belli oyunlara, reddetmeye gücün yoksa eğer. teoman da böyle demiş.
varken yitirmeyi seçiyorum. yol yakınken dönüyorum. kızma bana. üzülme de.
kumlar keser mi insanı? ama cam keser kırılınca. hani ya camın özüydü kum? saydamlaştıkça kırılgan, kırılganlaştıkça can acıtıcı mı olur bazı şeyler? bilemedim.
gözlerimi oyacağım, görmemek için.
vincent van gogh'çuluk oynayacağım kulaklarımla.
burun deliklerimi tıkamak da lazım.
dilimi kessem, çifte kazanç! hem tadamam artık, hem de konuşamam.
fakat sinirleri de aldırmalı. dokunarak da yaşanmaz.
duyguların yolunun duyulardan geçtiğine şahidim ben!
itirafların en büyüğü: aradığım yalan sen değilsin. ama gördüğüm en güzel yalansın!
yalansan yalanı severim. bunu da vega demiş.
bazen elime bir bıçak alıp boğazımı kesesim geliyor. hem damar hem soluk. hepsini birden kesip havaya kan karıştırmak gibi hani?
çünkü ben böyle şeyler demedikçe ben olamıyorum galiba. bir haldun taner oyunu değilim çünkü.
evlerin hiç kullanılmayan odaları olmalı, insanlar anılarını dürüp büküp kaldırabilsinler diye. yoksa eşyalarım gibi dağılıyorlar dört bir yana. toplaması zor. dizmesi zor. sığdırması en zor.
de ki çok aşıksın.
sonra ne olacak?

biterken çalan: seaside - kooks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder