1.3.10

bulantı

dünyanın tesadüfleri başımı döndürüyor. başımı döndürüyor. döndürüyor. başımı.
başım nerde?
başa çıkabileceğimi sanmıyorum buncasıyla.
the hours ve pride&prejudice soundtraclerinde bulduğum ne? piano tuşlarında ne arıyorum ben nasıl bir huzur kovalamacası bu nasıl bir huzursuzluk?
virgülleri istemiyorum cümlelerim uçarcasına okunmalı ard arda çıkmalı kelimeler ağzınızdan benim ellerimde öyle çıkıyorlar çünkü.
dünyaya bir monolog oynuyor gibi.
tanrım yine tozutmaya başlamak istemiyorum ben mor bir kediyim ve sıcak bir köşede uyumaktır tek dileğim.
siz kendini bilim yapmakta zannadenler! bende bir çok psikosomatik rahatsızlık ve ruh halimde çalkantılar tespit edeceksiniz. cevabını bulamadığınız her soruna aynı yaftayı yapıştırmanın kolaylığını görebiliyorum sahi kimi kandırıyoruz? ve önce kendi çalkantılarınıza bakın!
ah tanrım! bana zaman gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder