17.3.10

nietzsche'ler ağlamasın

konu nietzsche değil. ama ağlamasınlar bence onlar da.
bir tane kız var o ağlıyor, ona üzülüyorum ben.
"ama ağlamasııııııın!" diye de üç yaşında bir çocuk misali benim ağlayasım geliyor peşinden.
"mini mini bir kuş" şarkının ilerleyen dizelerinde donunca o kuş "ama donmasııııııııııııııın!" diye ağladığım gibi.
çünkü adı cansu. cansu demek can suyu demek. ağacı dikmek yetmez. cansuyu yoksa yaşayamaz ölür o ağaç. ama cansu göz pınarlarını sağa sola saçarsa nerden bulalım biz cansuyu?
olmasın böyle şeyler.
öperiz geçer hem.
uyursak da geçer.
öpmek ve uyumak en iyi iki ilaçtır.
cansu gözlerini Stanley Kubrick filimlerinin karakterleri gibi açık tutmaya çalıştıkça uyuyamaz.
uyumak için fazla yorgunsa da beyni, otursun iki dakika.
velhasıl...
nietzsche'ler ağlamasın, cansu'lar hiç ağlamasın.

iki cansuma da.

1 yorum:

  1. bir cansu sana dünyanın en uzun mesajını attı.
    :)

    "cansu demek can suyu demek" cümlesini dedem öldükten sonra ilk defa senden duydum. dedemi çok severdim ben. o yüzden tahmin edebileceğinden daha fazla duygulandım.

    YanıtlaSil