28.2.10

Silsile!

Bugünün gelişimine zemin hazırlayan olaydan başlayalım:
Pınar Abla, etkinlik günümü acaba cumartesiden başka güne ya da erken saate alıp alamyacağımı sordu, bir haftayı geçti galiba. Ben de pazar olsun dedim. Kaçıncı sınıf dedim, istediğin var ı dedi, 5 olsun dedim. Şu anda 5. sınıfların Bilgi Benim İşim etkinliğinde gönüllü ablayım.
Evet zemin tam da buydu.
Gittim bugün, Aleyna diye bir kızdan ve yaramazlıklarından bahsediyorlar. Herkese müdahale ediyor, kimseyi dinlemiyor filan. Baktım benim listemde. "Hasiktir, hiç mi normal bir sınıfım olamyacak benim?!" dedim kendi kendime. Sanırım hasiktir kısmı hariç gerisini dışarı da kustum, tam hatırlamıyorum. Girdim sınıfa, Aleyna başını masaya yaslamış, kollarıyla kapamış, Pınar Abla zorla kaldırdı. Sonra baktım ki kız zeki, sıkılıyor. Çabuk yapıyor ve bitiriyor, onun için uğraşmaya değecek bir şey yok. Şikayet edemedim. Ben de öyleydim o yaşta. Lal taşını filan bilen bir çocuk.
Etkinlik bitti. Baktım hala oturuyor. Babası 3'te geliyormuş almaya. O sırada kapıda bir araba durdu. "Bu mu?" dedim. Oymuş. Babası gidiyorsam beni de bırakmayı teklif etti. Laf üstüne laf açıldı. Staj yapacak yer bulamadığımı, bağlantım olmadığını söyledim. Büyük bir şirketi aradı, cumartesi de referans vereceğim kişiyle tanıştıracakmış.
Silsile görülebiliyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder