23.2.10

bi halt yiyorum, hayırlısı diyorum

nasılsa bir yerden sonra ilgilenmeyip bakmayacağından görmeyecektir de. ben bir halt yiyorum, o da bunu biliyor. gittikçe çıkmaza girdi işler. of çok saçma!
insan saçma olduğunu bile bile neden yapar?
sexisimportant. orayı kabul etmiştim zaten de...
bu işleri böyle mi çözmeli? nasıl çözmeli? olsun istiyorsun da olanaklar elvermiyor. eline veryor hatta.
ilişkileri mantık çerçevesinde yaşarsak yara almayız.
çok da uykum var.
yine anlaşılmaz şeyler yazmaya başladım, hayırlısı. demek ki kafam karışık.
saygılar.
ay şimdi bize ninniler söyler.

biter iken çalan: coldplay - fix you

3 yorum:

  1. geçen ben de bi halt yicektim ya, yiyeceğim haltı paylaştığım arkadaşım bana bu şarkıyı dinletmişti. çok şaşırdım şimdi :)
    ilişkileri mantık çerçevesinde yaşamaya hiçbir zaman değmez ki. her durumda yara alırsın. 22 yıllık hayatımda ben bunu öğrendim. so relax, take it easy.

    ps: eninde sonunda istediğin şeyi yapıyorsun. öyle ya da böyle. canını yaksın yakmasın, ortalığı karıştırsın karıştırmasın, doğru olsun veya olmasın. nihayetinde hep istediğini yapmaya çalışıyor insan. önceki o "aman nasıl çözeyim, aman temkinli olayım" çabaları puf oluyor. haksız mıyım? rahat rahat karışırsan çözülürsün gibi bir şey yani.

    YanıtlaSil
  2. ne halt yiyeceğini bilmesem de bi halt yiyeceğinden haberdardım evet de bu halt yemelerin şarkılarla birlikte "overlap" durumuna gelmesi hakikaten tuhaf olmuş. ben de şaşırdım.
    istanbul'a gelirsem seni göresim var :D

    YanıtlaSil