15.2.10

bu aralar n'aptım-evet pek mühim...

pandamın blogu, itiraf ediyorum ki müzik dinlemek için kullanıyorum. herkes sen gibi liste yapsın. amen!
oha lan baş ağrısı çok kötü şey! ne zamandır laptopu kullanmıyordum, müziksiz bir hayatım vardı, ekran görece uzaktı filandı falandı. baş ağrısı yaptı bu eskiye dönüş hali. öff yani.
kıvırcık saçlı arkadaşlara sesleniyorum, senelerdir bana "ohaaa, ne cici saçların dümdüz, biz her gün uğraşıyoruz, zar zor adam gibi oluyor." diyorsunuz. haklısınız. amma taramayın, iki gün gideceğini fark edeceksiniz. üçüncü gün de duşa girip uğraşıverin o kadar ben de düz saçla uğraşıyordum, kıvırcık oldum hala uğraşıyorum. değişen bir şey yok. özetle: abartıyorsunuz gülüm!
blog da tam kız blogu oldu, pembe olması yetmez gibi bir de saç baş muhabbeti ediyorum, pek şahane!
yahu bu bedük de okan'a çıktı geçen, gözlüksüz hali bir garip geldi. sanki başka başka bedükler var adamın içinde. ne tuhaf!
pınar, iki mektubun geldi ard arda! bravo kız :) yazdımdı ya yine buraya da yazıyorum, baya korkmuştum bir sonraki mektup seneye gelir diye. tam gaz devam. ne diyordun: "kestane kebap, acele cevap!"
vera, hala dns ayarlarıyla oynanmamış bir pc var elimde, last fm'e nadir bakabiliyorum. bilmem ki sen bu blogla ne denli haşır neşirsin?
cansu, xoxo!
bu kadar!

edit: bu gecenin eğlencesi yine bejeweled 2 oldu, skor:96584, level: 14 toplam süre:43dakika 57 sn.
bezdirene kadar oynadım, daha da oynamam herhalde. amma uzadı!
kusmak istemek! saat de 2 oldu bu arada yarın sabah dersim var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder