25.2.10

pembe pancur

Tog'u bıraktım. O kadar çok sebebim vardı ki, iki sayfayı aşkın bir mesaj yazdım. Proje toplantısına katılamayıp azar işttim. Hatta öyle ki hocadan referans mektubu da isteyemiyorum artık, yazmayacakmış, söyledi bizzat. Kiyoto neden bitmiyor hala? Kitap okumak bu denli zor olmamalıydı hani? Esma yazmıyor. Son mektubumdan korkmuş olmasın? Yarın ders var, bence yarı yıl tatili çok çabuk bitti. Olmasın ders mers. Çelik, Kenan Doğulu filan ne güzeldi, Harun Kolçak Yıldız Tilbe zamanları hani 90'larda biz çocukken. Bu da nasıl klişe bir geyiktir ama özlüyor insan gerçekten. Ben yeniden aşık olacağım, hissediyorum. Kime olacağını çevremdeki yüz kişiden 99'u doğru tahmin eder, sorulmasın.

pembe panjurlu evlerde çocuklar yaptılar,
mutlu çocuklardı onlar,
büyüdüler...
dünyanın yoktu pembe panjurları,
ne güneşten,
ne yağmurdan,
ne de esen rüzgardan korunabildiler daha fazla,
tenleri kurudu,
saçları bozuldu,
yüzleri felç oldu soğuktan.
ifadesiz
korkak
soğuktular.
bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder